Kako otkazati pretplate koje više ne koristite bez naplate naknade i penala

Kako otkazati pretplate koje više ne koristite bez naplate naknade i penala

Zatražite kredit



Koji iznos trebate?

50 € 25000 €

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : 8:30
Ukupan iznos za vraćanje:

Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 400 € na maksimalan rok do 30 dana!
Prednosti za stare (postojeće korisnike): nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste


PRIMJER KREDITA: Uz zatraženi iznos 1.000,00 EUR na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 1.021,20 EUR, uz EKS 8,90%, iznos Premije 21,20 EUR te iznos mjesečne rate 204,24 EUR (5 rata).Minimalni period otplate kredita: 90 dana. Maksimalni period otplate kredita: 540 dana. Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 9,50%.
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Otkazivanje pretplate bez naknada i penala

Zadnje dvije godine Hrvatski operateri su obvezni omogućiti svojim klijentima raskid ugovora bez dodatnih problema. Od prvog siječnja 2020 godine na snagu je stupila izmjena u propisima vezanima za korisnička prava, što znači da je klijent dobio mogućnost prekida ugovora bez naknada ili penala. Pretplate često uzimamo na određeni rok, i ponekad ili nismo zadovoljni ili smo pronašli bolju opciju. U navedenim slučajevima, klijent mora ukinuti poslovanje s određenim teleoperaterom s razlogom. Nositelj usluga će vas obavijestiti koja pravila se moraju ispoštovati uslijed prekida ugovora, te što ste dužni napraviti sa svoje strane.

Kako izgleda otkazivanje pretplate? Otkazivanje će od vas tražiti određenu dokumentaciju i potpise. Provjerava se vaš sklopljeni ugovor, traže se osobni podaci, radi se raskid ugovora. Zašto ljudi prekidaju pretplatu? U najčešće slučajeva, pronašli su drugu i isplativiju opciju. Prije prekida ugovora, klijentima se najčešće nude druge opcije koje su možda isplativije. I dok je danas raskid ugovora lagano napraviti, nije uvijek bilo tako. Nekada su klijenti morali platiti dodatni novac kako bi završili svoju priču s određenim operaterom. Danas ne morate tražiti hitri kredit radi podmirenja obveza prema operateru, no možete ga zatražiti za bilo koje druge potrebe.

Otkazivanje pretplate i raskid ugovora

Raskid ugovora ili otkazivanje pretplate se danas može napraviti bez naknade za prijevremeni raskid ako je korisnik ugovor sklopio u poslovnici. U potpisanom ugovoru pri sklapanju, klijent se obvezao proučiti opće uvjete poslovanja teleoperatera i ostale dijelove ugovora poput cjenika. Na ovaj način se otkazivanje pretplate može odraditi bez naknadnih plaćanja. Ugovor se može raskinuti već treći dan uz izjavu korisnika da se ne slaže sa navedenim uvjetima i da odustaje od ugovora.

Ukoliko je osoba ugovor sklopila preko telefona ili interneta, tada vrijede stara pravila koja su propisana sa strane Zakona o zaštiti potrošača, koji omogućuje raskid ugovora nakon 14 dana. Rokovi sa strane operatora su također promijenjeni. Kada klijent zatraži prekid ugovora u nepokretnoj mreži, raskid se mora omogućiti u roku od 5 radnih dana. U pokretnoj mreži rok iznosi 1 dan. U slučaju da postoje nepodmirena dugovanja, operator je obvezan najkasnije u roku od 2 dana klijentu priložiti dugovanje u pisanom obliku.

Što morate znati za otkazivanje pretplate

Vi kao korisnik usluge određenog operatera imate pravo zatražiti raskid ugovora bilo kada ukoliko vam on ne odgovara. Morate jedino pripaziti da li je ugovor sklopljen uz dodatnu ugovornu obvezu koja još traje, jer to može značiti dodatan trošak. Ako raskidate ugovor prije isteka, prije prekida je poželjno zatražiti izračun iznosa kojeg ćete potencijalno morati platiti. Kao korisnik možda ćete morati platiti sljedeće stavke: Preostale mjesečne naknade koje uključuju PDV do kraja isteka ugovora ili iznos ostvarenih popusta kada ste uzimali određene proizvode ili usluge.

Kada se odlučite na otkazivanje pretplate, morate zatražiti operatera informacije vezane za raskid ugovora. Kako dobiti otkazivanje pretplate bez troškova? Ovakav raskid se dobiva u sljedećim slučajevima: Operater vam ne isporučuje traženu i dogovorenu uslugu i operater je izmijenio opće uvjete svojeg poslovanja i tako doveo korisnika u nepovoljniji položaj. Ovi ugovori se mogu raskinuti bez dodatnih plaćanja u roku od 30 dana nakon što su nastupile izmjene. Koji su rokovi za raskid? Ako klijent ili pretplatnik zatraži raskid ugovora, odabrani operator je dužan omogućiti mu navedeno u roku od jednog do 12 dana.

Tagovi:

Više članaka

Etički aspekti poslovanja banaka

Etički aspekti poslovanja banaka

Etički aspekti poslovanja banaka u zaštiti klijenata ključni su za izgradnju povjerenja i održivog odnosa između financijskih institucija i njihovih korisnika. Jedan od primarnih zadataka banaka je os