Zarada na youtube

Zarada na youtube

Zatražite kredit



Koji iznos trebate?

50 € 25000 €

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : Danas u 14:58
Ukupan iznos za vraćanje:

Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 400 € na maksimalan rok do 30 dana!
Prednosti za stare (postojeće korisnike): nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste


PRIMJER KREDITA: Uz zatraženi iznos 1.000,00 EUR na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 1.021,20 EUR, uz EKS 8,90%, iznos Premije 21,20 EUR te iznos mjesečne rate 204,24 EUR (5 rata).Minimalni period otplate kredita: 90 dana. Maksimalni period otplate kredita: 540 dana. Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 9,50%.
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Zarada na Youtube: kako zaraditi online?

Novo vrijeme uvijek signalizira i pojavu novih zanimanja. Naše vrijeme svakako je jedno novo vrijeme, a što danas ljudi sve rade, a što nije bilo moguće ranije? Koga god da upitate, odgovor će prije ili kasnije biti internet i svi poslovi koji se vežu uz internet. Ipak, postoji jedna grada te branše o kojoj se često govori: influenceri. Influenceri odnosno “utjecajnici” su ljudi koji svojim djelovanjem i eksponiranjem online grade bazu (publiku) na koju utječu. To mogu biti slavne osobe koje na društvenim mrežama pričaju o aktualnom problemu, ali mogu biti i razni Youtuberi koji su danas ponekad i poznatiji od tradicionalnih zvijezda. Zarada na Youtube je itekako moguća, a Youtube se smatra glavnom bazom za razvoj svog influenserskog biznisa. Oni koji ostvare veliki broj klikova, lajkova i sharova imaju i veći reach “doseg” i bolje kotiraju u Youtube-ovom algoritmu. Nije Vam ništa jasno što smo upravo rekli? Nema veze, objasnit ćemo Vam kako je zarada na Youtube moguća i laka!

Zarada na Youtube: pokreni svoj kanal.

Youtube je platforma gdje možete brzo i jednostavno uploadati videe raznih veličina i plasirati ih u javnost. Youtube je zapravo vrlo utjecajan medij, ali umjesto da se sastoji od grupe ljudi koji svojim djelovanjem puštaju informacije u javnost, ovdje pričamo o masovnom broju content-creatora, influencera i još mnogo toga. Zarada na Youtube ostvaruje se kada Vas puno ljudi prati i puno ljudi klika na Vaše videe. Youtube Vam može poslati prijedlog suradnje s ostalim kompanijama i tada Vaši videi na Youtubu postaju monetizirani, a Vi ostvarujete prihod od svakih 100 pregleda. Osim toga, Vaši videi sada ulaze u marketing sustav Youtubea i Vaši gledatelji će naletavati na reklame dok gledaju Vaše videe. Zarada na Youtube najviše se tiče marketinga stoga ovim putem postajete relevantni algoritmu Youtubea, doprijet ćete do više ljudi, a više ljudi znači više klikova. Kako ostvariti zaradu na Youtube-u? Za to trebate biti originalni, aktualni i zanimljivi!

Zarada na Youtube: kako se izdvojiti?

Ono što je loša strana posla utjecajnika jest količina konkurencije. Živimo u vremenu gdje je vrlo lako doći do neke kamere i početi snimati za Youtube. Isto tako, Youtube je ipak već relativno stara platforma pa koju god temu da odaberete, velika je vjerojatnost da se time već netko bavio ili da se bavi. Ipak, zarada na Youtube može postati dovoljno velika da zaboravite na ostale poslove koje radite. Ono što je najbitnije napraviti je sadržaj vrijedan pažnje i sadržaj koji je originalan. Ukoliko mislite raditi video blog o putovanjima, morate znati da je to napravilo već tisuće ljudi prije Vas. Možda Vi to možete učiniti jedinstvenim sa svojim karakterom ili nečim drugim, ali činjenica jest da sam putoholičarski vlog nije originalan. Isto vrijedi i za kuhanje, pjevanje, tehniku, gaming, vijesti, šminku, frizuru i čega još ne. Zarada na Youtube ostvaruje se uz originalan sadržaj, onaj koji će privući velik broj gledatelja stoga razmislite dobro što biste snimali i krenite!

Tagovi:

Više članaka

Etički aspekti poslovanja banaka

Etički aspekti poslovanja banaka

Etički aspekti poslovanja banaka u zaštiti klijenata ključni su za izgradnju povjerenja i održivog odnosa između financijskih institucija i njihovih korisnika. Jedan od primarnih zadataka banaka je os